0

Home » Overzicht » Business en Informatica » Bedrijfskunde boeken » Marketing boeken » Zo maak je een marketingplan


Zo maak je een marketingplan - F. de groot (Auteur) | 
Frank de Groot (Auteur) | 
N. van der Sluijs 

Zo maak je een marketingplan

F. de groot (Auteur) | Frank de Groot (Auteur) | N. van der Sluijs (Auteur)

Paperback 30,95 30,95excl. 3,95 verzendkosten NL
in winkelmand
toegevoegd aan je winkelmand

Beschrijving

De nieuwe serie Zo maak je een plan ondersteunt studenten bij het maken van beroepsproducten. Het is daarmee een ideale praktische aanvulling op de bestaande literatuur, maar vervangt deze niet. Zowel de compacte boekjes als de websites geven studenten concrete instrumenten in handen voor het maken van beroepsproducten. Volgens een vast format met voorbeeldmodellen, oefeningen en korte casuïstiek kunnen studenten zelfstandig aan de slag.

Zo maak je een marketingplan is opgebouwd uit korte stappen die aan de hand van een stappenplan beginnen bij het bepalen van de missie en de visie, waarna de student zowel een externe als een interne analyse uitvoert om via een SWOT tot strategische opties te komen. Dit leidt uiteindelijk tot een advies of plan, waarbij meteen de begroting is meegenomen, een voorzet tot een communicatieplan, met aandacht voor de planning en de implementatie.

ISBN: 9789001303938