0

Home » Overzicht » Business en Informatica » Bedrijfskunde boeken » Visual Instinct


Visual Instinct - Christoph Ruys (Auteur) | 
Nick Van Heck 

Visual Instinct

Christoph Ruys (Auteur) | Nick Van Heck (Auteur)

Paperback 34,99 Ebook 28,4928,49excl. 3,95 verzendkosten NL34,99excl. 3,95 verzendkosten NL
in winkelmand
toegevoegd aan je winkelmand Het luisterboek is helaas uitverkocht en kan dus niet besteld worden.

Beschrijving

Waarom grijpt het ene beeld je meteen, terwijl het andere je koud laat? Visual Instinct biedt een strategische kijk op visuele communicatie, met inzichten uit psychologie, branding en media.
Je leert hoe je beelden kiest die emotioneel raken én strategisch kloppen. Geen stijloefeningen, wel tools om merken, campagnes en content visueel sterker en relevanter te maken in een wereld waarin het oog razendsnel beslist.

Waarom?

  • Verbindt strategie, cultuur en technologie
  • Biedt visueel denken als skills voor morgen
  • Kijkt vooruit: van algoritmes tot metaverse
  • Vertrekt vanuit internationale en lokale cases

Wat?

  • Inzicht in visuele cultuur en focus op de noodzaak van visuele geletterdheid
  • Werkbare kaders voor visuele strategie en hoe beeld in te zetten als strategisch instrument
  • Tools voor impact: metrics, storytelling, creatieproces, optimalisatie...
  • Praktijkvoorbeelden, modellen en toekomstvisie

Voor wie?

  • Brand managers, marketeers en strategen
  • Communicatie- en contentprofessionals
  • Creatieve leads, UX- en digital teams
  • Leiders, studenten en iedereen met een boodschap

ISBN: 9789020999358


Paperback, 2025, Nederlands

Liefhebbers van Visual Instinct lazen ook: