0

Home » Overzicht » Business en Informatica » Bedrijfskunde boeken » Marketing boeken » Online Marketing voor het MBO


Online Marketing voor het MBO - R. ter Beke (Auteur) | 
René ter Beke (Auteur) | 
T. Gorter (Auteur) | 
Tim Gorter 

Online Marketing voor het MBO

R. ter Beke (Auteur) | René ter Beke (Auteur) | T. Gorter (Auteur) | Tim Gorter (Auteur)

Hard-cover 42,80 42,80excl. 3,95 verzendkosten NL
in winkelmand
toegevoegd aan je winkelmand

Beschrijving

De lesmethode 'Online Marketing voor het MBO' is een praktisch toepasbare lesmethode voor de middelbare beroepsopleidingen, waaronder de niveau 4 studierichtingen Marketing en Communicatie (onderdeel van het herziene kwalificatiedossier crebo 79090). Bij dit theorieboek hoort het 'Werkboek Online Marketing voor het MBO'. Voor de docent is een docentenversie van het werkboek beschikbaar.

Specifieke kenmerken:

- Compleet met docentenboek, werkboek, presentaties, toetsen en kwalificatieopdrachten.
- Ondersteunt de mogelijkheid tot het bouwen van een vindbare website.

Inhoud

Inleiding
De missie van Google en de kern van SEO
Hoe optimaliseer je je website
De resultatenpagina
De webpagina
Zoekwoorden (keywords)
Metatags
Linkbuilding
Content
Black hat- Grey hat- White hat
Local search
Domeinnaam en URL
Internationale sites: Geo targeting
Google tools
M commerce: Mobile marketing
De marketing mix, alles samengevat
Aan de slag
Adverteren op internet
Email marketing
Http status code, HTML en CSS
Technische SEO
Kennis bijhouden
Tools
Trefwoordenindex

ISBN: 9789462710542