0

Home » Overzicht » Business en Informatica » Bedrijfskunde boeken » Marketing boeken » Blauwe Bananen


Blauwe Bananen - Wouter de Vries jr. (Auteur) | 
Thiemo van Rossum (Auteur) | 
Dorien Aaftink (Auteur) | 
Koen van der Zanden 

Blauwe Bananen

Wouter de Vries jr. (Auteur) | Thiemo van Rossum (Auteur) | Dorien Aaftink (Auteur) | Koen van der Zanden (Illustrator)

Paperback 16,90 16,90excl. 3,95 verzendkosten NL
in winkelmand
toegevoegd aan je winkelmand

Beschrijving

Hoe creƫer ik als dienstverlener unieke kernvaardigheden en onderscheidend vermogen?

Waar blinkt u in uit? Waarom zou de klant zijn geld aan u geven? Of waar is uw organisatie eigenlijk goed in? Dit zijn geen rare vragen, want als u zelf niet weet waarin u uitblinkt, wie weet het dan wel? In de dagelijkse praktijk weten de meeste medewerkers en organisaties niet wat hun sterke punten zijn.

Eigenschappen als betrouwbaar en betrokken worden dan genoemd. Het probleem van deze eigenschappen is dat het onderscheidend vermogen nihil is. Veel dienstverleners vertalen dit met de term core competences. Blauw staat in onze visie voor uniek, terwijl geel de kleur is voor marktconform, neutraal, weinig uniek. De centrale vraag in dit boek is dan ook: Wat zijn uw core competences? Of in termen van de titel van dit boek: Wat is uw blauwe banaan?

ISBN: 9789081528900