0

Home » Overzicht » Business en Informatica » Bedrijfskunde boeken » Marketing boeken » 101 be


101 be - Nicol Tadema 

101 be

Nicol Tadema (Auteur)

Paperback 27,50 Ebook 23,4523,45excl. 3,95 verzendkosten NL27,50excl. 3,95 verzendkosten NL
in winkelmand
toegevoegd aan je winkelmand Het luisterboek is helaas uitverkocht en kan dus niet besteld worden.

Beschrijving

 


Stel je eens voor dat...


✓ 1 extra, kort zinnetje bij je aanbod 10 keer meer omzet oplevert


✓ 1 vraag aan jouw collega zorgt voor 500% meer productiviteit


✓ een glimlach jouw verkoopcijfers verdrievoudigt


Ook jij kunt deze resultaten behalen. In 101 beïnvloedingstechnieken ontdek je de wetenschappelijk bewezen methodes die top-performers dagelijks gebruiken.Of je nu ondernemer, commercieel professional of marketeer bent: elk hoofdstuk geeft je concrete technieken die je direct kunt toepassen.


Klaar om je resultaten naar het volgende niveau te tillen?


‘Met dit boek heb je een gereedschapskist vol beïnvloedingstechnieken in handen om je omzet en conversie enorm te verhogen’ -  Bas Wouters, co-founder en global CEO Cialdini Institute en auteur van Online invloed


'Een must read. Voor iedereen die wil doorgronden dat het allemaal belangrijk is; wat je zegt, hoe je het zegt en wanneer je het zegt. Of schrijft! Minstens 2 keer lezen! Voer voor de fijnproever!'- Richard van Kray, CCO en public speaker, De Klantbetekenaar


Dit boek laat je zien dat beïnvloeden geen glad salestrucje is, maar simpelweg begrijpen hoe mensen beslissen, zodat je – zonder gedoe en zonder jezelf te verliezen – slimmer communiceert, meer impact maakt en moeiteloos de juiste klanten aantrekt.'- Muriël Versluis, mede-eigenaar en business consultant Game Changer Academy


'Nicol Tadema schreef de Wikipedia van conversiehacks. Dit is een ongelooflijk leuk en rijk boek, waar je ook nog eens veel van opsteekt.' - Erwin Wijman, journalist, schrijver en spreker


Nicol Tadema deelt haar kennis over beïnvloeding met resultaatgerichte ondernemers, sales- en marketingprofessionals. Het doel? Resultaten verbeteren. Eerder zette zij haar expertise in voor organisaties zoals het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat, het Rijksmuseum en Royal Schiphol Group. Nicol schreef eerder al 4 boeken, waaronder De 7 magische woorden. Naast spreker en auteur is zij Cialdini Certified Coach, Ethical Influence Practitioner en Online Influencer.


 

ISBN: 9789024469291


Liefhebbers van 101 be lazen ook: