0

Home » Overzicht » Wetenschap » Wetenschap » Psychologie boeken » Psychologie boeken » Arbeidspsychologie boeken » Arbeidspsychologie boeken » Consumentenpsychologie (ebook)


Consumentenpsychologie       (ebook) - Guido Valkeneers (Auteur) | 
Wannes Heirman (Auteur) | 
Olaf Spittaels (Auteur) | 
Tom Vandooren 

Consumentenpsychologie (ebook)

Guido Valkeneers (Auteur) | Wannes Heirman (Auteur) | Olaf Spittaels (Auteur) | Tom Vandooren (Auteur)

in winkelmand
toegevoegd aan je winkelmand Het luisterboek is helaas uitverkocht en kan dus niet besteld worden.

Beschrijving

Hoe verloopt het beslissingsproces?
Waarom koop je vaak zonder veel na te denken?
Hoe beïnvloeden marketeers ongemerkt je koopgedrag?

Consumenten nemen dagelijks talloze beslissingen, vaak zonder er bewust over na te denken. Terwijl sommige aankopen rationeel worden overwogen, worden de meeste keuzes bepaald door gewoontes, emoties en sociale invloeden. Dit boek biedt een diepgaand inzicht in consumentengedrag en de psychologische processen achter koopbeslissingen.

Consumentenpsychologie. De essentie verkent hoe consumenten producten en diensten waarnemen, welke drijfveren hun koopgedrag beïnvloeden en hoe gewoontes zich ontwikkelen. Het laat zien hoe cognitieve heuristieken en emoties een doorslaggevende rol spelen bij aankoopbeslissingen.

Met praktische toepassingen in marketing en communicatie biedt dit boek inzicht in hoe consumenten beïnvloed worden door sociale en culturele factoren. Daarnaast wordt aandacht besteed aan de impact van digitalisering en duurzaamheid op toekomstig consumentengedrag.

ISBN: 9789020972016


Liefhebbers van Consumentenpsychologie lazen ook: